Tytuł projektu: Podniesienie konkurencyjności firmy ERKO poprzez udział w Międzynarodowych Targach Hannover Messe 2017
Program operacyjny: PROGRAM OPERACYJNY Inteligentny Rozwój
Oś, działanie, poddziałanie: oś priorytetowa 3 Wsparcie innowacji w przedsiębiorstwach, działanie 3.3 Wsparcie promocji oraz internacjonalizacji innowacyjnych przedsiębiorstw Astana/Hannover, poddziałanie 3.3.3 Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand
Cele projektu: Głównym celem projektu jest podniesienie konkurencyjności i rozpoznawalności marki ERKO na rynkach międzynarodowych poprzez udział w Międzynarodowych Targach Hannower Messe w kwietniu 2017 r.
Planowane efekty: zintensyfikowanie powiązań międzynarodowych; zwiększenie obecności na rynkach zagranicznych; wejście na nowe rynki zbytu, w szczególności na rynki Europy Zachodniej; poszerzenie grupy dostawców i kooperantów.
Wartość projektu: 100 000,00 zł
Wkład Funduszy Europejskich: 60 000,00 zł