PROCES REKRUTACYJNY

Dołącz do nas!
Oferujemy umowę o pracę na jasno określonych warunkach,
z możliwością awansu zawodowego. Pomożemy Ci w określeniu własnej ścieżki kariery, dzięki czemu osiągniesz swoje cele
i będziesz miał rzeczywisty wpływ na rozwój nowych technologii.

Dołączając do ERKO, stajesz się częścią zespołu utalentowanych, kreatywnych i ambitnych ludzi. Rozwój zawodowy Naszych pracowników jest dla Nas niezwykle istotny, dlatego wdrożyliśmy program wspierania kształcenia oraz kompleksowy program rozwoju zawodowego.

Więcej informacji możesz uzyskać, wysyłając e-mail pod adres praca@erko.pl lub dzwoniąc pod nr (+48) 89 522 10 42. Zapraszamy!

Procedura rekrutacyjna przedsiębiorstwa ERKO:

Krok 1: Złożenie aplikacji - Pierwszy krok w procesie rekrutacji polega na przesłaniu przez Ciebie dokumentów aplikacyjnych za pośrednictwem systemu KARIERA ERKO, który znajduje się na stronie kariera.erko.pl. Po wypełnieniu i przesłaniu kwestionariusza otrzymasz wiadomość potwierdzającą złożenie aplikacji.

Krok 2: Wstępna analiza nadesłanych aplikacji - Kolejnym krokiem procesu rekrutacyjnego jest weryfikacja dokumentów aplikacyjnych, które od Ciebie otrzymamy
pod względem wymagań formalnych. Nasz zespół rekrutacyjny sprawdzi Twoje dopasowanie do profilu firmy i skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Krok 3: Rozmowa kwalifikacyjna - Jeżeli przejdziesz pomyślnie drugi etap rekrutacji, zaprosimy Cię na rozmowę kwalifikacyjną, podczas której sprawdzimy i dopasujemy Twoje umiejętności do profilu kompetencji na wybrane przez Ciebie stanowisko. Gdy rekrutujesz na stanowiska kierownicze lub specjalistyczne, dodatkowym etapem rekrutacji jest test, który pozwala upewnić się czy posiadasz odpowiednie zdolności, cechy i kompetencje aby móc odnieść sukces na wybranym przez Ciebie stanowisku.

Krok 4: Przekazanie informacji zwrotnej - Niezależnie od wyniku rekrutacji, otrzymasz informację zwrotną, drogą telefoniczną bądź mailową.

Aktualne oferty

Zgłoś swoją kandydaturę poprzez naszą aplikację:

Przejdź do aplikowania