ERKO. Think Future
Chcesz się rozwijać? Być coraz lepszym? Zdobywać nowe kompetencje i umiejętności?
To tak samo jak my!
4 kroki do kariery w ERKO – Jak przygotować się do rekrutacji?
1
Złożenie aplikacji
- Pierwszy krok w procesie rekrutacji polega na przesłaniu przez Ciebie dokumentów aplikacyjnych za pośrednictwem systemu
KARIERA ERKO.
- Po wypełnieniu i przesłaniu kwestionariusza otrzymasz wiadomość potwierdzającą złożenie aplikacji.
2
Weryfikacja dokumentów
- Kolejnym krokiem procesu rekrutacyjnego jest weryfikacja dokumentów aplikacyjnych, które od Ciebie otrzymamy
pod względem wymagań formalnych.
- Nasz zespół rekrutacyjny sprawdzi Twoje dopasowanie do profilu firmy i skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
3
Rozmowa kwalifikacyjna
- Jeżeli przejdziesz pomyślnie drugi etap rekrutacji, zaprosimy Cię na rozmowę kwalifikacyjną, podczas której sprawdzimy i dopasujemy Twoje umiejętności do profilu kompetencji na wybrane przez Ciebie stanowisko.
- Gdy aplikujesz na stanowiska kierownicze lub specjalistyczne, dodatkowym etapem rekrutacji jest test, który pozwala upewnić się czy posiadasz odpowiednie zdolności, cechy i kompetencje aby móc odnieść sukces na wybranym przez Ciebie stanowisku.
4
Informacja zwrotna
- Niezależnie od wyniku rekrutacji, otrzymasz informację zwrotną, drogą telefoniczną bądź mailową.
Zaplanuj swoją przyszłość ERKO i dołącz do nas!
Pomożemy Ci w określeniu własnej ścieżki kariery, dzięki czemu osiągniesz swoje cele i będziesz miał rzeczywisty wpływ na rozwój nowych technologii.
Skontaktuj się, aby uzyskać więcej informacji.
Mail: praca@erko.pl
Tel. (+48) 89 522 10 42